منتدى cairo academy

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدى cairo academy

اهلا وسهلا بك يا زائر في منتديات cairo academy

هام جدا لطلاب المعهد

نأسف لعدم وجود نشاط فى المنتدى
حيث نقوم الان بعمل منتدى مع شركة اخرى
داعين الله ان يكون افضل من هذا المنتدى
وسوف يكون المنتدى الرئيسى للمعهد
وبمشيئة الله سوف يفتتح المنتدى الجديد بحلول العام الدراسى الجديد
لكم منا اطيب الامنيات بالنجاح والتفوق
بأذن الله

الادارة

3 مشترك

يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح يا ريت يخش بسرعة ايه ده انت لسه مدخلتش

تصويت

ما رأيك فى هذا مادة الموقع

[ 1 ]
    يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح  يا ريت يخش بسرعة          ايه ده انت لسه مدخلتش I_vote_rcap100%يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح  يا ريت يخش بسرعة          ايه ده انت لسه مدخلتش I_vote_lcap [100%] 
    [ 0 ]
    يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح  يا ريت يخش بسرعة          ايه ده انت لسه مدخلتش I_vote_rcap0%يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح  يا ريت يخش بسرعة          ايه ده انت لسه مدخلتش I_vote_lcap [0%] 
    [ 0 ]
    يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح  يا ريت يخش بسرعة          ايه ده انت لسه مدخلتش I_vote_rcap0%يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح  يا ريت يخش بسرعة          ايه ده انت لسه مدخلتش I_vote_lcap [0%] 
    [ 0 ]

مجموع عدد الأصوات: 1
    رجوع
    الشافعى
    الشافعى

الجنسية : مصرى
    القسم الدراسى : اعدادى
    العمل/الترفيه : طالب ولله الحمد
    المزاج المزاج : ذلك الفضل من الله

يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح  يا ريت يخش بسرعة          ايه ده انت لسه مدخلتش Empty يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح يا ريت يخش بسرعة ايه ده انت لسه مدخلتش

مُساهمة من طرف الشافعى الثلاثاء مارس 23, 2010 12:51 am

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

هذا الموقع لأفضل جامعة هندسية على مستوى العالم
    death tiger
    death tiger

الجنسية : مصرى
    القسم الدراسى : اعدادى
    المزاج المزاج : الحمد لله

يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح  يا ريت يخش بسرعة          ايه ده انت لسه مدخلتش Empty رد: يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح يا ريت يخش بسرعة ايه ده انت لسه مدخلتش

مُساهمة من طرف death tiger الثلاثاء مارس 23, 2010 8:15 pm

بارك الله فيك شكرا سلمت يداك دائما مواضيغك مميزة يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح  يا ريت يخش بسرعة          ايه ده انت لسه مدخلتش 567707 يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح  يا ريت يخش بسرعة          ايه ده انت لسه مدخلتش 350664 يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح  يا ريت يخش بسرعة          ايه ده انت لسه مدخلتش 716780
    Eng.Amira Khamees
    Eng.Amira Khamees

الجنسية : مصرية
    القسم الدراسى : معيدة
    العمل/الترفيه : معيدة بقسم هندسة الحاسبات
    المزاج المزاج : الحمد لله

يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح  يا ريت يخش بسرعة          ايه ده انت لسه مدخلتش Empty رد: يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح يا ريت يخش بسرعة ايه ده انت لسه مدخلتش

مُساهمة من طرف Eng.Amira Khamees الثلاثاء مارس 23, 2010 9:11 pm

يا رجالة الموقع ده جامد اخر حاجة اللى عايز يكون فعلا مهندس ناجح  يا ريت يخش بسرعة          ايه ده انت لسه مدخلتش 716780

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مارس 29, 2024 9:20 am